Miasto, w którym nikt nie jest święty...
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Regulamin Walk i Porwań

Go down 
AutorWiadomość
Beatrice de Verre
Lider
Lider
Beatrice de Verre

Female Liczba postów : 46
Age : 28
Skąd : Francja.
<b><u>Gang</u></b> : <font color=#c81a3f>Blankshare</font>
<b>Zainteresowania</b> : Trudno sprecyzować gdy dziewczyna jest raczej wszechstronna i najchętniej by robiła wszystko na raz.
<b>Wygląd</b> : Średniego wzrostu brunetka o ciemnych oczach.
<b>Konto</b> : 10 000$
Registration date : 20/01/2009

PisanieTemat: Regulamin Walk i Porwań   Czw 22 Sty 2009, 22:02

1. Przede wszystkim stawiamy na realizm. Nie wystrzeliwujemy sobie miliardów magazynków w brzuchy ręce i nogi, nie wbijamy siekier przez głowę do połowy ciała i nie wyrywamy kończyn. Stawiamy raczej na pięści i to co nam pod rękę ewentualnie wpadnie.
    *Nie uciekamy również ze złamaną nogą, nie jesteśmy w stanie 'oddać' ciosu przeciwnikowi mając ciężką ranę.

2. Nie zabijamy bez pozwolenia ani użytkownika, ani administratora.
3. Walki sparingowe (treningowe) między sobą sędziujecie sami. Walki grupowe/bardziej zorganizowane nadzoruje MG i to on decyduje o jej przebiegu.
4. Zdolność ataku i obrony (a co za tym rodzaju reakcji) zależy od rangi. Tak więc Adept atakując np Mistrza nie ma szansy.
5. Porwanie nie ma prawa odbywać się na zasadzie: porywacz wchodzi, knebluje ofiarę i wychodzi. i to w jednym poście. Każda strona musi napisać co najmniej pięć regulaminowych postów. Spór wygrywa osoba z wyższą rangą.
6. Można pomóc porwanemu, jak i porywaczowi. Mogą pomóc maksymalnie dwie osoby (zarówno porywanemu jak i porywaczowi). W tym wypadku liczy się łączna ilość oczek rangi - jeśli porywacze mają łącznie więcej oczek rangi mogą porwać osobę.
7. Osoby porwane mogą być przetrzymywane dowolną ilość czasu. Jako okup porywacze mogą zażądać kwoty pieniężnej, lub rzeczy wartościowej. Minimalna kwota okupu wynosi 50$. Cena ta rośnie w zależności od rangi. Maksymalna wartość okupu to 1 000$ (w przypadku gdy porwie się Wice, lub Lidera). W czasie tego czasu porwany może pisać wyłącznie w lochach.
8. Jeśli porywacz nie zażąda inaczej, minimalny czas przetrzymywania porwanego to 3 dni. Te 3 dni są równocześnie czasem, w ciągu którego okup powinien zostać wpłacony.
    *Jeśli w ciągu tych trzech dni okup nie zostanie wpłacony, podnosi się jego wartość o 10$ i daje dodatkowe trzy dni na wpłacenie. I tak aż do skutku. Maksymalny czas przetrzymywania okupanta to 14 dni. Jeśli w ciągu tych czternastu dni gang nie wykupi porwanego, na gang nakładana jest kara. Najczęściej będzie to odejmowanie gangowych funduszy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin Walk i Porwań
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
All Saints City :: ABC Gry :: Regulamin-
Skocz do: